RSS

Sinar Harian 25 january 2012

27 Jan

Alhamdulillah hanya itu saja yang mampu diluahkan..syukur kpdNya kerana memudahkan segala usaha yang ku usahakan…syukur sgt2.. Tq ain dr Sinar Harian kerana sudi menemuramah zureen dan memperkenalkan cake caramel ini kepada masyarakat. Ianya menjadi penaik semangat saya untuk terus maju.

Terima kasih juga kepada keluarga, sahabat, jiran dan semua kenalan kerana memberi dorongan dan sokongan kepada zureen supaya meneruskan usaha ini. (emo la plak hehe).

Semasa mendapat mesej dr ain, zrn d kampung..wah rasa nak melompat2..almaklumle jarang2 masuk surat khabar hahaha..org x heran tp saya heran hihi:), kecoh jap satu rumah🙂. diorang pun tumpang seronok..masing2 pakat g beli sinar harian hihihi. Rasa sungguh terharu, suami,anak2, ma dan family lah pendokong utama zureen.(byk ni nak tulis….:), tp cukup lah takat ni dulu..kan meleret2 pula)🙂 tq Allah.

Terima kasih kepada semua pelanggan zureengift..tq tq🙂

 
4 Comments

Posted by on January 27, 2012 in catatan, di Sinar Harian 25 Jan 2012

 

Tags: ,

4 responses to “Sinar Harian 25 january 2012

  1. kak mazni

    January 28, 2012 at 8:03 am

    tahniah …. tumpang gembira melihat kejayaan adik2 …. salam daripada kak mazni

     
  2. tiNi

    January 31, 2012 at 4:36 am

    taniah😉

     
    • zureengift

      January 31, 2012 at 4:39 am

      tq tini sudi melawat i disini🙂

       

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: