RSS

3 variasi

28 Jan

Seronok membaking semalam , salah satu kek yang dibuat dioder oleh Pn Hazel, kawan yang dah lama x jumpa..masa bagi kek kat Mr Lim, anak2 siap dapat angpow lg🙂..seronok la diorang siap ajak g petronas..nak beli air (kedai terdekat petronas hihihi). Selamat tahun Baru Cina Mrs Hazel & Mr Lim serta anak2 Michelle n Rachel.Tq yer🙂

Oder seterusnya adalah dari kwn kenalan fb yang tidak pernah bersua lagi…permulaan oder adalah dr ibunya K Amy (pun x pernah berjumpa lg)..lps tu ulangan oder dr anaknya Syarini dan kawan..gembira kan org yang x mengenali kita..mempercayai kita..tq tq🙂, n oder last minute dr kawan… K Yus, nak bw kek tu ke rumah kakak untuk sesi minum petang (K Yus ni tokey kek kukus horliks..kek K Yus juga amaaat sedap, lagilah bila dimakan bersama aiskrim)..tq kak🙂, oder seterusnya terpaksa buat hari ni..coz habis telur semalam..maaf yer Ina (jiran terdekat) nnt Zrn buat special punya k hehehe.

 
Leave a comment

Posted by on January 28, 2012 in catatan, Kek Puding Karamel

 

Tags: , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: