RSS

Langgar Pantang …!!!

31 Jan

Silap sendiri..Jangan ingat org bersalin sahaja ada pantangnya..kek pun ada..semua org tahu..tp naaak juga buat..so, kek yang sepatutnya 2 biji sampai ke Shah Alam terpaksa hantar sebiji sahaja… Kisahnya? hihihi segan pun ada nak cerita..tp x pe. Boleh jadi pengalaman sendiri dan untuk org yang baru nak menceburi bidang2 berkaitan ngan kek ni🙂. Jangan sesekali telangkup kek yang tegah panas (baru masak) tungguuuuuuuuuuuu sejuk k Pn zureen. Kan dah pecah atas dia..syok je dia merekah secara perlahan2..

Ampun ye Pn Echa…(pemilik  LISA JATI dan RESTORAN LISA di Shah Alam). Sabtu ni kami hantar lain yer? n nak menikmati masakan kambing kat kedai echa skali hehehe. Jom kekawan serbuuu..byk menu special menanti (dpt komisyen x promote nih hihihihi). Dan jutaan terima kasih juga kepada rakan eWA Malaysia k Nony My ( tokey n sifu RV kek) K nony ni antara pakar kek yang saya kenali🙂 Katanya nak merasa n memberi sokongan kepada saya. Tq Echa n K Nony .

(TQ mak dan Abah tolong bw kek ke Shah Alam)🙂.

 
6 Comments

Posted by on January 31, 2012 in catatan

 

Tags: ,

6 responses to “Langgar Pantang …!!!

  1. tiNi

    January 31, 2012 at 4:25 am

    kami kt sini sedia merasa kek yg merekah ituu… bila nk kasi kasi testing tekak kek yg popular ituu

     
    • zureengift

      January 31, 2012 at 4:38 am

      meh meh..i tunggu nih🙂

       
  2. farah

    January 31, 2012 at 4:56 am

    hwee….testing i like🙂

     
    • zureengift

      January 31, 2012 at 5:23 am

      Sila 2 farah🙂..ada nih datang saja🙂

       
  3. nonimyoni

    January 31, 2012 at 5:30 am

    sedap… kek vanila karamel tu…. x rasa pun susunya… errr…. ada guna susu kannn?

     
    • zureengift

      January 31, 2012 at 5:51 am

      TQ k nony🙂..Kalau pakar kek komen sedap…lega n seronok dgr🙂..ha ah ada guna susu🙂 Alhamdulillah

       

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: