RSS

Dugaan kecil

10 Feb

Bersiap2 untuk booth d SME CORP…Semua benda kita nak buat yang terbaikkan..merancang dan laksanakan serta berdoa..tapi kalau x jadi sprt yang dirancang, jangan lemah semangat🙂.

Supaya tidak terlalu kelam kabut…dgn tabungan dari hasil jualan, zrn telah beli satu oven baru..n loyang2 baru dgn pelbagai saiz…Alhamdulillah. Sedikit termenung bila bahan2 dah dibuat dan bila pembakaran bermula..loyangku tu bocor pulak…dah x jadi..masa lak terhad, tp kuusahakan juga beli loyang lain sbb tokey kedai tu cakap..kadang2 mmg ada yg bocor..dia pun x tahu yg mana yg ok, so x boleh tukar..redha sajalah🙂

Inilah asam garamnya hihihi, bukan sekali sebenarnya kek x jadi..pada awal2 pembabitan dulu..untuk hasilkan sebiji yang elok dan ok, 3-4 kali buat..yg x jd tu jd sarapan 2 minggu hahaha. Ada juga rasa nak mengalah sbb modal hbs, letih..hasil pula mcm tu kan. Bila rasa macam tu..ingat balik niat yang asal dan redha..serta baca sket motivasi dari mana2. Dan amat berterima kasih dgn suami, keluarga, rakan2 kerana mereka semua sentiasa memberi sokongan dan doa. tq tq

org ckp..kecil punya hal lah hehehe jgn ambil hati ..positive positive🙂

 
Leave a comment

Posted by on February 10, 2012 in catatan

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: